december brudar 2012, var är ni?????
ojdå.. tal..bör man ha det oxå?? vi är inte så traditionella av oss så har inte så bra koll ;)
ojdå.. tal..bör man ha det oxå?? vi är inte så traditionella av oss så har inte så bra koll ;)
etsy är galt vanebildande.. hela mitt bröllop är en enda stor reklampelare för etsy ;)
runt varje bord får det plats 8 st.. vi har 122 gäster så 15 eller 16 bord beroende på hur vi klämmer ihop borden.. (120 gäster gör 15 bord, eller så bjuder vi in 6 t till ;)
honnörbordet kommer även det vara "runt" o bebos av våra närmasta vänner :)
så
jo.. älkar fester.. men kommer lyckas med 122 gäste o en budget på 37000 inkl allt! okej ingen resa men vi kommer iaf ha semester efteråt..
och det ska vara 16 barn.. mitt tangentbord är lite glappigt ;/
sitter just nu o kollar runt på hemlagat godis.. tips nån'?
o ska man ha godisbordet samtidigt som tårtan?
kommer inte ha någn efterrätt utan kör tårta..
vi blandar vilt bland gästerna.. vi är ego o vill hellre ha rligt själva o placerar därför våra vänner runt oss.. sen på de andra borden är det blandat..
sen skulle honnörsbrdet bli konstigt för oss för m2b har ingen pappa o en dement mamma så hur skulle det honnörsbrodet se ut?
vi går lite emot strömmen o det är befriande... :D
priserna på etsy varierar enormt.. har kollat på "fascinator" av fjädrar.. priser mellan 75-800:- samma sak med en kort slöja.. otroligt varierande priser.. så det lönar sej att leta.. :)
usch har hamnat i nån svacka där ja inte alls trivs med mig. känner mej tjock och osexig istället för bröllopfin :/
det blir sånt fokus på utseende hur man än vrider o vänder på det käns det som... all osäkerhet jag har inför mig själv kommer upp till ytan..
känns tråkigt :(
tack!