december brudar 2012, var är ni?????
jag har dragkedja så de kan ja faktiskt göra själv.. har en vadlång klänning så inte massa lager av långt tyg.. hmmm. som sagt.. kontrollfreak o måste dra ner allt på minutnivå ;)
jag har dragkedja så de kan ja faktiskt göra själv.. har en vadlång klänning så inte massa lager av långt tyg.. hmmm. som sagt.. kontrollfreak o måste dra ner allt på minutnivå ;)
typ ;)
jag har lämnat floristen rätt fria händer o mest gett henne färg o form.. börjar bli nyfiken hur hon tänker göra den.. tänk om den blir heelt fel.. när man bor på ett sånt litet ställe som ja finns de 2 florister att välja på.. å andra sidan blir de säkert duktiga då de får göra allt :)
form :D
nu har jag varit hos fotografen i 2½ timme............. pratade massor anant oxå :o)
Men hon är toppen och vi har samma smak, gillar svart vita bilder som inte är klassiska. Vi bestämde oss för att vara på klosterruinen för att ta lite fina och roliga bilder. Bara hoppas att det inte regnar den dagen för då vet jag inte vad vi gör........ Åh, det kommer att bli så bra. Hon är så duktig på att fota......
Valde hennes "dyra" paket, kostar 3000 kr och då ingår:
2 timmars fotografering, redigering, förstoring, tackkort, fotobok, minneskort, genomgång/bildval efteråt, sen alla timmar som det tar att ordna allt runt omkring.
pratade med m2b´s systerdotter som ska göra tårtorna (13! st) o hon torr materilat kmr gå på runt 1000:- känns så skönt.. hon har prvbakat den blev klart gofkänd av hennes kompisar som vr jury ;)
choklad o hallonsmak med vitt masipantäcke med blomdekorationer i färgerna vi ska ha persika o rosa.. tror de kommer bli suprbra!
denna vecka gifter jag mig.. 5 DAGAR! jag är så glad ocg pirrig så ja inte vet vart ja ska ta vägen. två sista jobbardagarna nu sen 2½ veckas semester då vi inte har nånting inbokat.. känns som de kan behövas :D
har flyttat i helgen så nu e de kaos här hemma med bådas våra saker.. hur ska vi få plats?
jag som vill ha fint o mysigt här till helgen.. får se hur de går.. får väl gömma flyttkartongerna under en filt eller nåt ;)
hoppas den här veckan går fort!
har fröträngt bröllopet i två dar nu då ja e mitt uppe i en flytt.. bra planerat.. inte ;)
men tror allt e klart.. jobbar sista dan idag på 2½ vecka.. det är skönt!
ska sy ihop de sista delarna imorn o på torsda, så kommer de bli en kanondag och fest känner jag :D
är så glad o pirrig.. kram på er alla!!
ska ni ha alkoholfritt vin att välja på till middan? vår lokal ligger så till att man måste köra bil dit.. kanske värt att köpa ett gäng flaskor? iaf rött vin till middagen..
en underbar dag!
klänningen e från en butik på etsy "pixiepocket" o kappan/kapen är lånad från snäll äldre väninna :)
här kommer lite fler bilder :)