Hej tjejer! Va ett tag sen jag va här inne inser jag o va massa saker ni skriver o lägger upp o framförallt fixar o donar med! Dagarna bara springer iväg för mig...
Vilka fina bilder ni lagt upp, både på er själva o på dukning o ja... allt va de nu va! :) Fremm o Hallonfrossa, sååå romantiska bilder! :) Ni e jättefina!
Själv har jag inte gjort nåt sånt, men som någon skrev ovan, varför inte till första bröllopsdagen hehe!?
Jag ska ge min en klocka i morgongåva, en sån pendelklocka eler va de heter... en sån liten fickklocka på kedja lixom... kommer inte på va de kallas... harhitat en i silverfärg me en snöflinga på o de e ju perfek då de e vårt tema! Men han kommer få den på morgonen på bröllopsdagen faktiskt, jag vill att ha ska ha den under dagen ju... ;)
Ang ris o sånt så har vi bestämt nu att göra lite små söta rispåsar som gästerna får ta... va vårt toastmaster som övertalade oss, hehe... kommer även använda bubblorna om vädret tillåter... :)
Har idag haft möte med vår tostmaster o jag e helnöjd, lägger gladeligen de mesta me festen i hans händer! Kommer blir bra tror jag.
Har också provat tårtor denna veckan o bestämt os för smker, det blir choklad med choklad med choklad hahaha! Trippelchoklad alltså! E helrätt för vår del! :) Mmmm!
Imorgon ska jag iväg til frisören för provuppsättning, känns så spännande! Jag hoppas hon kan göra de som jag vill ha det!
Sen en liten fråga... har ni koll på i vilken affär man kan köpa billigast glögg?? (Blossa vitglögg.) Måste hitta den billigaste, ska nämligen köpa en hel del flaskor till vårt mingel...
Kram på er alla fina blivande brudar! :)