vinterfrost skrev 2012-06-04 21:48:13 följande:
GRATTIS och välkommen! Dig har jag sett lite här och där här på BT
lycklig01 skrev 2012-06-04 14:13:14 följande:
har köpt ring idag, är super nöjd! Vi skulle bara titta menjag blev förälskad och det var ingen idee att leta nå mera tyckte min m2b! så den kommer om 2 veckor och så har min tiara från kina kommit idag :) glädjerus :)
Åh vad härligt! Vi har inte ens kommit iväg och tittat på ringar irl. Tiden har varit problemet, är man småbarnsfamilj mitt uppe i bygge så är det som det är. Men vi har tittat lite på nätet tillsammans så jag vet ung vad jag söker. Vad blev det för slags ring?
Åh vad besviken jag blev idag! Vi skulle ju äntigen kolla på lokalen, men när vi kommer dit så är det ingen där o igenbommat. SUCK! Nu har jag satt m2b på och jaga han som står som kontaktperson. Han ringde honom när vi kom hem och han hade ingen aning om varför ingen var där SUCK! Men han sa att han skulle återkomma.. Ville ju kolla så vi kan bestäma oss och boka. Då kan jag ju börja med inbjudningarna..
Nä Jag var jätte nöjd! kan lägga upp en bild på hur den ungefär ser ut :)
Gud så tråkigt att han inte dök upp, man blir ju så besviken när man har förväntningar och ni har tagit er dit och lagt tid på det! hoppas han har en bra förklaring