jag ser det här som insperation och någon att dela tankar, frågor och ideer med :) vi planera alla olika, gör saker i olika ordningar och olika fort! Jag själv älskar att planera och pyssla! är mammaledig och hemma så jag har rätt mycket tid, även om nu sonen tar väldigt mycket tid också! Jag känner även att det är skönt att göra lite saker då och då, så jag inte behöver stressa med allt de sista månaderna, men som sagt vi är ju alla olika och gör det som passar bäst för oss själva :)
Vi har ju tur att December inte är högsäsong för bröllop så vi behöver nog inte känna oss lika stressade och pressade med att fixa allt som behövs innan någon annan bokar upp det som vi har tänkt, som de som gifter sig under tex sommaren behöver!
De flersta jag har pratat med har sagt att det löser sig för det är ju inte högsäsong presic, så man får välja och vraka och behöver inte känna att någon har hunnit före ;)
Det här ang vikten, jag håller själv på att gå ner från graviditeten, har gått ner 6kg och har 6 kvar, min motivation var att jag ser framför mig när jag tar på mig den vita klänningen och kommer känna mig skitsnygg och att den sitter jätte bra! Känner mig lite stressa över de sista 6 kg och den här veckan har varit lite slarvig, så nu är det bara att tänka på klänningen och skärpa mig igen! Jag gik med i viktväktarna, tycker det var jätte bra för då kan jag inte fuska på samma sätt som om jag hade gjort det hemma själv, nu väger man sig ju 1 gång i veckan med en konsulent, blir lite mera skämigt om jag fuskat och gått upp! Mitt tips är att verkligen hitta det något som du kan visualisera framför dig som ett mål, något du verkligen vill, annars kommer det nog aldrig funka, tyvärr, eller så är ajg i alla fall, vill jag verkligen inte till 100 procent, fungerar det inte för mig!