december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi planerar på att gifta oss vid 16 tiden. Har inte tänkt så mycket på dagsljus eftersom vårat bröllop flankas av eldkorgar och värmeljus till förbannelse.
Alla decemberbrudar... va ska ni ha över er klänning?
Och va ska er blivande man ha på sig? :)
Jag ska ha en vit pälscape av något slag, min blivande kommer ju ha Jackett så han komme rinte ha någon extra jacka eller liknande (han är ej särskillt frusen av sig)
Jag ska nog ha en grå/silvrig bolerojacka i nåt pälsliknande material... vet inte än om den e "tillräckligt" snygg, men jag tror de blir den... Kallt kommer de ju bli i varje fall så nåt måste man ju ha!
Funderar på om man ska skriva på inbjudan att gästerna inte ska glömma att de e kallt o att de ska ha ordentlliga ytterkläder på sig! Va tror ni om de?
teddy
tycker det är en bra ide även i kyrkan kan det ju bli kallt för gästerna :)
nu har jag beställt hem brudkronan!! :D