december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
E de förresten nån av er decemberbrudar som ska ha jultema på bröllopet/festen? Att det blir något slags vintertema e ju nästan givet, men jultema...?
Ojojojojoj så mycket det är som ska styras upp!! Vart börjar man??
Har beslutsångest. Har i flera år haft ett hum om vad jag vill ha för klänning och hittade en på nätet tidigare.. och efter den har jag börjat spåna på allt runt om då jag har utgått från klänningen.. Men så satt jag nu i veckan o surfade runt på bröllopssidor och hittade en annan klänning som jag blev lite kär i och nu är jag så osäker! För den går inte alls ihop med det jag hade tänkt mig men den är sååå fin! HMM måste ta o bestämma mig snart så jag vet hur jag ska fortsätta planera pysslet till dagen D.
Hejsan, tänkte höra om ni har fixat någon bolero/cape i päls eller fuskpäls eller något och vart hittar man dem? letat överallt !!