december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Tack ! :) blev verkligen jätte glad när jag hittade dem :)
Hur långt har du kommit i planering och inköp?
Pekkiisch4, sjukt söta skor!!! Blev nästan lite avundsjuk eftersom jag redan skaffat mina skor, hehe! Hur hög klack e de på dom?? :)
På tal om bolero tror jag nog att jag kommer beställa en i ivory-spets från etsy. Verkar just nu va de bästa alternativet... Hoppas bonprix-boleron sitter bra på dig! :)
Haaha, förresten, jag var ute i skogen med hunden för drygt 2 veckor sedan, och träden har precis släppt sina kottar. Nu har jag fått värsta kottenojan, jag har böjat plocka ALLA fina kottar som jag ser och vill ha dem med i allt som har med bröllopet och göra, :P har alltid en kasse i fickan, och på något sätt tycker jag att det passar bra i just mitt bröllop:P
Har jag bara blivit knäpp ( tycker min m2b ) eller kan det faktiskt bli bra?! :P
De där me kottar e ju hur bra som helst! min svärmor (blivande då allstå hehe) har varit ute o plockat massor till oss! :) kommer bli jätttefint! :)
Vi ska ha vår fest i ett en lokal vi hyrt o vi ska ha buffe´... typ hälften egengjort o hälften från catering! ville göra allt själva först men insåg att tiden kommer bli knapp så vi gjorde så istället! tror de kan bli jättebra! har även vi en tajt budget att gå efter... o många gäster, hehe! :P