lycklig01 skrev 2012-09-20 22:23:53 följande:
nu är både fotograf och frisör fixade, känns bra för jag var så stressad över det, kändes som att det började bli dax att få det klart! fotografen kommer vara med oss hela dagen, LYX :) hade en tänkt frisör som inte jag fick några raka svar utav och var in och hörde på ett annat ställe, där fixade de tid för prov uppsättning, tid på bröllopsdagen och pratade om hur jag ville ha det på en gång! Blev dessutom billigare :)
har ni andra funderat på underkläder? det är min stora gnagande tanke nu! kanske bra att slut prova klänningen först så man vad som passar under den! har en korsett om jag skulle behöva det, blir det bh, funderar jag på wonderbra! vet att jag vill ha stay ups och strumpebandshållare ochkså! vad ska ni andra ha?
Härligt att ha det fixat! Våra vänner är turligt nog bröllopsfotografer och gäster på vårt bröllop så de kommer att vara med oss hela dagen oxå, verkligen lyxigt! :) Är oxå lite sugen på att besöka frisören, jag har bokat min frisör för den stora dagen men skulle vara kul att träffas snart och diskutera lite kring frisyren och boka tid för provuppsättning med mera... :)
Funderar oxå på underkläder jag, idag när jag provade brudklänningen en andra gång så märkte jag tydligt att sömmarna lyste igenom vilket beror på att min hud är brunare än själva klänningen (vilket ju är tur ;)) men det är inte så fint att sömmarna syns så jag funderar på att ha något silkeslinne eller korsettaktigt under så att det blir heltvitt... vill ju ha bekväma men fina underkläder, behöver en bra push up bh för att fylla ut klänningen och göra bysten lite större... funderar på om jag skulle lyxa till det med ett besök på twilfit eller change framöver... :)