lycklig01 skrev 2012-11-05 21:02:59 följande:
själv har jag fyllt organzapåsar med ris och gjort en fin korg med en lapp på! har hört flera som varit på bröllop och fått ris så jag ser inte det som något konstigt! bara ännu en pyssel ide som får i färgtemat :)
Har funderat ang vår son, han kommer vara 10 månader då vi gifter oss och jag vill att han på något sätt ska vara med i ingången! så nu har vi kommit på hur vi ska lösa det :) Jag har köpt en läragåvagn som jag håller på att måla vit, i den kommer det ligga en ringkudde och ringden på den såklart! sedan får han gå in med den innan vi ska gå! antingen med hjälp utav våra gudbarn (3,5 respektive 5,5 år) el om någon vuxen får se efter honom! han går väldigt stabilt men han är ju så liten så han kan ju lika så sticka iväg åt något annat hål, så vi får se hur det går :)
Men åhhh va sött, vår son kommer va 9 månader, och han har nog inte kommit så långt då tror jag ;) Men han ska ju va med i ingången ändå, då han döps samtidigt i kyrkan som vi gifter oss.
Hehe men vi ska göra en annan knasig grej, hoppas de blir kul, vi har ju maskerad, och har bett en av mina vänner söner hjälpa oss. Min mellersta son e och han e lika gamla, och kompisar, hmm men sonen ville inte så då tar vi bästa vännens son i stället hahaha. Jo han ska få klä ut sej till Smegol(Gollum) från sagan om ringen, sen ska han vara den som ska ge oss ringarna, men han blir ju lite tveksam, börjar mumla om My precius och grejer haha, men såklart vinner hans goda sida och vi får till slut ringarna, va sägs?
Hahaha vi är nog lite sjuka i huvet ;) Fast vi måste dubbelkolla med prästen först förståss så de e okej, men vet att vår präst är ganska öppen och inte brukar va bang på lite spex och sånt, vi får se hihi