Åhhh tjejer va ni är duktiga, och vad spännande att det alldeles snart är dax för några av oss :)
Här känns det mer kaosartat, har inte hunnit fixa allt alls, massor som känns halfärdigt eller helt opåbörjt :(
Sååå stressad känner jag mej, borde ha fattat att det skulle bli tight att orka och hinna med allt när jag har så mycke omkring mej.
Peruken jag ville ha verkar inte komma in i tid, så jag får beställa nåt annat, lite lessen då det är så stor skillnad på kvaliteerna. Buttricks säljer den jag vill ha, men den är slut på nätbutiken och vi har ingen vanlig butik i den här stan :( Gäller att välja den snyggaste av dom mindre fina nu då :(
Ringarna väntar vi på, hoppas dom hinner, har några maskeraddräkter jag ska beställa hoppas hinna med de oxå, gick så mycke pengar på bilen förra månaden att jag bra kunde beställa hälften av allt jag skulle, kan meddela att jag beställt en NY bil :), kommer om några veckor hihi.
Skor är inte klara, ville ju ha från samma ställe vi beställt klädeerna, men min m2b har så stora fötter, 48,5 å dom hade upp till 47, jag har motsatt problem då jag själv har 35 ibland 36, de hade dom oxå dåligt med, barnskor hmm som vanligt, och inge fina alls :(
Dukningen och dekorationerna får en regäl stöt, blir nog väldigt enkelt och litesmåtrist, har inte alls hunnit det jag tänkt, huu va jag gnäller.
Försöker tänka att det viktigaste är att jag gifter mej med den bästa på jorden och att det räcker, ingen katastrof om de inte blir exakt som jag tänkt och fantiserat om, och de är de ju inte, men lite trist e de ju iaf.
I vilket fall som helst så ska de bli så spännande me dom första brudarna ut här, hoppas era dagar blir helt underbara
Kram Teza