vinterfost skrev 2012-05-16 12:47:48 följande:
Hej tjejer, Hur går det för er?
Här är det lite stiltje på planeringsfronten. Mkt annat som händer just nu i livet..
Försöker komma igång med vikten, men hittar inte orken eller insperationen just nu
fast jag borde o jag har ju ett bra mål.. BLÄ! sen funderar jag på det här med fotograferingen. Jag är inte den som gilla o stå framför kameran än mindre o posera. Tycker jag ser så ful o fånig ut
Fy vilket dåligt självförtroende jag har just nu...
Hoppas allt är bra med er iallafall!
Ja, de e lite samma här faktiskt.. de står lite stilla just nu... jag håller precis på att avsluta en c-uppsats så de tar typ hela min tid... :P
Men snart e de sommar o då ska jag sätta igång igen på allvar, hehe! O eftersom vädret börjar bli lite bätre nu kommer de också innebära att jag kommer ut o springer mer vilket jag lovat mig själv att jag ska göra! ;) Man har ju en där vita fina klänningen som en stillbild i huvudet o de får va inspirationen! :)
Annars har jag som sagt inte gjort mycket den senaste tiden... typ köpt lite ljus på bolagrets utförsäljning bara... :P O sen funderar jag lite över mina två tärnors klänningar me... vet inte hur jags ka göra me de... ska ni ha tärnor? va ska de ha på sig i så fall?