december brudar 2012, var är ni?????
TEDDY: super fina ringar!! Förstår att du är nöjd!! 😊
TEDDY: super fina ringar!! Förstår att du är nöjd!! 😊
MINUZ: haha det blir kanon 😋
Minuz: jätte fin!! Går det att stryka tror du??? Vad vill du ha för den?? Om den ska skickas?
Hallå tjejer, Vad ni skriver!!! Helt underbart att se hur ni knåpar och funderar, hoppas allt löser sig för er där det gått lite snett. Förra helgen var jag och gjorde en morgon gåva till gubben, såg att jag hade visst samma idé som FREMM, SKIT KUL, men det blev ännu roligare då man såg hur otroligt sexig man faktiskt såg ut i korsett, skönt att se att en del kilon trillat av nu på senare tid!!! I går var jag och bokade frisyr var även det jätte kul då det blev precis som jag ville ha det, och man kände sig så vacker!! 1400kr skulle det gå på. Passade även på att beställa hem alla blommor, fick brudbukett, 5tärnbuketter och 5 korsage för 270kr helt perfekt, toppen att ha folk i "bröllopsbranchen" som kan fixa till inköpspris ❤ Nu väntar jag bara med spänning på min slöja , håller även på att gå in mina fina skor. På fredag bär det av till köpa bolleros och strumpbyxor till döttrarna och kappa till gubben, själv ska jag prova klänningen i gen ❤
ZOOODA: det tycker jag du ska göra, var verkligen jätte kul, trodde det skulle vara jobbigt att stå där i korsett och string och flasha hela baken för alla , men när man väl stod där så föll sig allt så naturligt på något vis, och bilderna blev helt underbara!! Ta lite vin till, det gjorde vi haha då slappnade man av lite mer och blev lite varm 😉
TEDDY: men fy!!!! Så kan dom ju inte göra!!! Hoppas det löser sig för dig och att dom hittar det!! Vad trött man blir när det inte går som det ska!!
Minuz: TACK!!!! Slöjan är jätte fin!!! Mycket finare i verkligeheten än på bild, detta kommer bli kanon ❤