Fremm skrev 2012-11-06 09:12:13 följande:
Jag måste bara spricka ut min glädje!
Igårkväll fick jag mail från mina fina vänner tillika fotografer... de hade skickat länken till secret box fotograferingen... typiskt att jag precis skulle gå och lägga mig då min blivande redan låg och väntade på mig så jag kunde ju inte gå in på datorn och kolla då...
Kunde knappt somna då jag va så spänd och förväntansfull - drömde som vanligt konstiga drömmar - så klart denna gång om fotona och att jag inte skulle bli nöjd och då menar jag med mig själv och inte fotograferna...
Det va rätt lätt att stiga upp i morse för ovanlighetens skull för när jag kom till jobbet så tittade jag på bilderna och WOW - de är fantastiska! Så otroligt fina att jag kommer ha riktigt svårt att välja ut vilka jag ska framkalla till albumet... fick dem både i färg och svart vitt så även det kommer bli svårt att välja vilka som ska vara i vad... de har inte retuscherat något men om det va något jag ville retuschera bort så fick jag säga till men faktum är att jag tycker de är skitfina som de är!! Så glad jag är och så glad och överraskad min m2b kommer bli!! Jippiiiii!!
Har ni andra fått se era secret box bilder än? :)
Ikväll kommer cateringen, det blir kul! :)
Gud vad glad jag blir för din skull att dom är så fina!!! :D
Mina håller på att redigeras lite men snart är de klara och ska skickas till mailen :D
Tänkte kolla efter fina så kärlekscitat som kan skrivasin vid sidan av varje bild, eller minnen som påminner honom om oss eller mig haha, tror det kommer att bli kanon, längtar tills mina är här!! :D
den 14:e kan jag hämta hem min klänning, längtar till det med!!
allt känns så nära nu!! Bara 24 dagar kvar tills man blir fru Hasselblad, M2b säger varje dag hur lycklig han är och det ger en sådand värme, just nu bara kramas vi hela tiden, brukar vi göra annars med men just nu liiite mer än vanligt.
Pratade med chefen i da om semestern är inbokad så om 16 dagar går jag på semester med gubben så vi kan fokusera 100% på det som återstår!
LOVE IT!!