• PimPim83

Visa DIN brudklänning! :D

mariajernberg skrev 2012-03-31 08:47:02 följande:

tack så mycket känns bra å få lite tips och råd.

Sen så kanske jag har någon slinga hår eller nått som kan gå ner och täcka lite av axeln eller nått. Jag har ju rätt långt hår så man kanske kan göra nått med de för att dölja lite mer.

Jag tycker att det är jättefint med en bolero till en axelbandslös klänning. Ungefär så som TS har på sina bilder. Det kanske kan vara ett alternativ iom du känner att du vill täcka axlar och armar lite?
  • PimPim83
    Anneli256 skrev 2012-05-27 14:53:02 följande:

Här är jag med min lillebror.. Klänningen framifrån. Fick oerhört mycket beröm för den..
    Va fin du var! Vilken fin klänning. Har du någon länk till originalklänningen?
  • PimPim83
    aviman skrev 2012-11-28 15:58:07 följande:
    Jag la upp min klänning förut, men då med släpet uppsatt. Nu har bilderna från fotografen kommit, och här är hela den underbara klänningen.. Åh så vacker jag kände mig...

Foto: Matilda Holmqvist
    matildaholmqvist.com 

Vilken fin brudklänning! Förstår att du kände dig vacker. Fantastiska bilder. :)
  • PimPim83
    Grodprinsens brud skrev 2012-12-27 18:54:27 följande:
    Inte jordens bästa bild men jag står vid tillfället uppflugen på en stol i ett ganska trångt rum hos min mamma  för att inte sambon skulle se mig =) Får lägga in en bild på håll där man ser allt när jag har haft den hos sömmerskan för småfix och hos tvätteriet för pressning... 

Jättefin klänning! Var har du köpt den?
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D