Inlägg från: PimPim83
|
-
-
Fin!Linnea89 skrev 2013-02-26 10:27:22 följande:
Nu är min klänning omsydd och klar! :) -
Fin! :)majjja skrev 2013-02-28 13:56:27 följande:osäker på om jag visat min någon gång här, men här kommer den. vinkeln gör att mina ben ser lite korta ut, i verkligenheten såg det bättre ut :) Och så ska bandet fästas ordentligt i midjan och lite annat piff, men ja. Nöjd :)
-
Jag tycker att du ska behålla den raka ringningen. Tycker att det är ursnyggt! Sen håller jag med andra här om att blomman känns lite felplacerad. Jag hade antingen tagit bort den eller flyttat den.Mandala skrev 2013-03-04 12:11:55 följande:Jag har lite funderingar kring min klänning, om "jag" ska sy om den lite eller ändra lite. När jag provade den sa hon som jobbade i butiken att man kan ändra så den inte är rak över bysten utan går ner lite. Vad tycker ni? Blomman, ska jag minska den/ta bort den, eller låta den vara kvar?
-
Fantastiskt fin!lilla flodhäst skrev 2013-03-11 16:50:54 följande:Jag köpte min klänning på blocket, så jag ska lägga upp den lite, men är nöjd än så länge :) Ska nog inte ha svart BH under bara
-
Vilken söt klänning! Det passar jättebra med bandet i midjan tycker jag.Red Lion skrev 2013-03-13 21:41:12 följande:
Här är min tänkta brudklänning. Vill ha det lite enklare. :) Har tänkt att ha ett sidenband i midjan, såhär (fast grönt):
-
Snygg! :DJOOL 09 skrev 2013-03-15 10:59:17 följande:
Efter att ha varit helt inne på spets och lite bling så blev det enklast möjligt och jag är såå nöjd! -
Kaffegrus: Jag tycker också att klänning nr 2 är finast.
-
iser: Jag tycker också att klänningen är jättesöt! Passar perfekt som brudklänning.
-
Saris: Du är jättefin! Jag tycker att det är snyggt med boleron till. :)