Visa DIN brudklänning! :D
Jättefina klänningar. och kul med två som valt samma
Jättefina klänningar. och kul med två som valt samma
Vad fina alla är i sina klänningar
Så himla skönt att få se riktiga brudar i sina klänningar både de som ska gifta sig - och vi som redan gift oss.
Många av klänningarna är ju ännu snyggare på en "ickemodell" faktiskt
Jag skulle inte ha det aprikosa bandet... Det var en för blek färg för min smak. Kontrasten blir för liten så jag får en känsla av att det är lortigt.
Men klänningen är vacker som den är. Skulle defenitivt förlänga bandet du har i livet istället så du får en mer markerad mittsektion
Jag gillar din klänning Oniq. Den passar dig som handen i handsken. Och din sprudlande personlighet också
Soffia jättefin
Som sagt en jättefin klänning LillaEllan
Och även om du undrade det i en annan tråd så kan jag ju svara här.... Det där med storleken.
Om det redan är snörning så är den justerbar ca 1 storlek upp och en storlek ner.
Om det inte är snörning och du skulle gå ner mycket i vikt så är det lättast att ersätta blixtlåset med snörning och på så sätt kunna justera den eftersom du har drapering (och någon dekoration va?) över midjan/ sidorna.
Någon större viktnedgång tycker jag inte att du har behov av. Men som alla så har man ju något man vill tighta till och få fastare. Så några träningspass på gymmet kan du unna dig om det är så du känner. Men börja inte banta. För då försvinner du och dina vackra kurvor