Jag gør yoga hemma, gick mycket førut men det var flera år sen. Nu har jag hittat ett bra program på youtube som jag føljer och ibland freebasar jag lite bara.
Idag fick jag sms imorse nær jag vaknade med førfrågan om promenad och hunddate. Det spøregnade (som det gør konstant hær just nu) men jag tvingade mig upp ur sængen. Før sællskap gør ju allt mycket roligare! Så gick vi 6,5 kilometer. Att man blir bløt kan man ju leva med.
Nu ska jag snart åka och bli bløt igen, ska bada i badhus med en kompis och hennes dotter, då blir det lek och spring och så ska jag førsøka simma en halvtimme eller så. Men jag har ju så dålig teknik, får ont i nacken på en gång.
Kænner mig motiverad just nu, men jag ska erkænna att jag blandade ihop en liten sats chokladbollar igår... pyttelite socker men ændå, smør smør smør!
Ni som har promenadband, kan ni inte børja følja nån serie som ni kan ladda ned eller køpa en box, så kan man se ett avsnitt, de brukar va 40 minuter, eller 20 minuter om man væljer en sån halvtimmepåteven-serie. Så blir man sugen på att se ett avsnitt till så kanske man går ett extra varv :)