Inlägg från: lordoz |Visa alla inlägg
  • lordoz

Walk a mile!

izredam skrev 2012-03-22 11:06:56 följande:
    Grejen är att vi ju vet vad det är. Det är menisken, jag har 9/10 symptom på meniskskada och har haft i flera år, men de har blivit värre sen jag halkade i januari. Men ja, han tyckte att det var 50/50 att jag skulle bli bättre.... Jag är bara nöjd att jag har fått frikort nu så att jag slipper betala skiten.

Jo, jag står i valet och kvalet om vi ska köpa ingredienser till en chokladcheesecake imorgon när vi storhandlar eller inte. Det vore väldigt gott, MEN, det är ju inte nyttigt. Å andra sidan är det tentaplugg som gäller hela helgen och då hade en chokladcheesecake varit väldigt gott.. Dålig ovana att vilja ha något att tugga på när  man behöver plugga intensivt...
    Det där med att ha nåt att plugga på när man pluggar känner jag igen. Testa om det fungerar lika bra med vindruvor, physalis och liknande... Det är ju nyttigare.

Själv har jag fastnat för frusna bär. Framförallt halvtinade krusbär, men även röda vinbär, hallon, blåbär och liknande. När de är halvfrusna så har de lite 'glass'-konsistens också, så då är det extra 'lyxigt'.

Lycka till!!
  • lordoz

Nåt att TUGGA på när man pluggar, ska det naturligtvis stå.. :)

• lordoz

Hejsan!

Idag har jag kommit igång! Är just nu på kurs i Växjö, och trots regntunga moln, så tog jag med mig ett paraply och gick Växjö-sjön runt. Den är (inkl. promenaden från hotellet) 5 km, och tog 1 timme... Känner mig otroligt duktig, men fy sjutton vad trött jag blev!

Imorgon kommer jag nog ha träningsvärk, men det är det klart värt! :)

• lordoz
    Chicita skrev 2012-04-26 21:45:46 följande:
    Jag vilar mitt ömma knä och fortsätter packa. 
    Vill inte ställa till med något nu innan resan, speciellt med tanke på hur det gick senast Obestämd 
    Jag hoppas att vi kommer att ströva runt en hel del på Rhodos och att det inte bara blir att ligga vid vår pool och lapa sol.
    Men jag är ingen soldyrkare, så förhoppningsvis blir det mer turistande än solande Solig 
    Hoppas du får en riktigt underbar resa!! Åker själv till Rhodos i augusti och tar gärna emot lite tips senare.

Njut av värmen och solen!! :)
Svar på tråden Walk a mile!