Inlägg från: Chicita |Visa alla inlägg
  • Chicita

Walk a mile!

Jodå promenadbandet funkar, men det är väl mest alla av dom där småsakerna som hindrar mig.
    Lätt feber, halsont, haft migrän av och till i flera veckor. Magkatarren börjar komma tillbaka...
    Så då tar jag det lite extra lugnt nu och försöker läka ihop och ta nya tag. Glad 

Jodå, mitt glas är alltid "nästan fullt" Solig 
    Jag lever med krämpor, smärta och annat sånt dagligen. Det är nästan bara när någon frågar hur man mår som man inser att man inte är så frisk som man tror *hehe*

Kladdkaka hör väl till dom mänskliga rättigheterna om jag inte har fel Flört 
    Min hund ligger vid dörren och voffar så vi ska väl ut igen nu (han har tråkigt, inte kissnödig, bara tråkigt. När vi går ut så vill han snart in igen)  

• Chicita

Vadå? 
    Förtjänar man inte alltid kladdkaka? Förvånad 

Nu förstår jag ingenting... Flört 

• Chicita

Åh jisses, har du tålamod människa Förvånad
    Här hemma skulle halva varit slut innan den hamnade i ugnen ens (har en som älskar smet här) 

• Chicita
    Skål Det skålar vi på Solig

Eller tja en kopp Kaffe funkar ju bättre till kladdkaka *håller diskret fram tallriken*
  • Chicita

Hmm... nackdelen är ju att jag måste ut och gå en vända till pga det här Förvånad

• Chicita

I dag har jag varit medvetet lat, och kommer fortsätta med det resten av dagen.
    Jag har haft lite ont i ett knä ett tag. Det har tidigare gått över om jag bara fortsatt promenera. Men inte nu. Och eftersom jag har en kväll här i veckan som kommer att bli evighetslång (extraöppet i butiken pga tjejkväll i hela stan men vi kan ju inte börja senare...) så vill jag ju inte riskera att ha tränat mig till sjuksängen innan.
    Men jag ska försöka göra lite situps och armhävningar hade jag tänkt i alla fall.
    Alltså mindre promenader, mer styrka en liten stund nu bara så knäet får vila Glad 

Svar på tråden Walk a mile!