Inlägg från: Anonym (förvirrad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (förvirrad)

Någon som vill tro nåt, värk i magen...

Jag blir verkligen inte klok på det här.. I ett års tid har jag haft en molande värk som kommit och gått.. Trodde att det var äggledaren först då det sitter långt ner i magen på höger sida.. har varit hos gyn 4 ggr, men de hittar ingenting.. Känner av det näatan hela tiden nu.. Har ätit penicillin 2 ggr senaste tiden av andra skäl, och då försvinner det onda helt.. sedan har det kommit tillbaka typ 4-5dagar efter sista tabletten.. Någon som vill gissa diagnos? Jag är helt slut på teorier nu.. :-\

• Svar på tråden Någon som vill tro nåt, värk i magen...
  • Anonym (förvirrad)

Massa tack för alla svar! Jag har ju haft hög sänka, fick en infektion efter en konisering för ett par månader sen.. Så de har kollat ordentligt hos gyn, samt tagit bort cellförändringar Nu sist hade jag uvi, då kollade de inte crp utan tog bara urinprov.. Fick penicillin igen och var utan värk en vecka typ.. sen var den tillbaka igen.. Jag börjar undra om en blindtarm kan vara småirriterad men liksom ändå inte bli en inflammation? Så himla jobbigt att ha värk som man inte förstår sig på.. Massa tack igen!

• Anonym (förvirrad)

Sofiasmamma: tack för svaret, men borde de inte ha sett det då de kollade mina äggledare med ul?

• Anonym (förvirrad)

Haha, Silketuss.. jaa, ibland är det nog tröttsamt att vara den store doktorn, när pat själv kommer med korrekta diagnoser.. För ett par år sedan kunde jag konstatera att jag led av hypothyreos, men det tog ett halvår innan det bekräftades, de var inte alls inne på samma spår. :-P Känns rätt bra att höra att det kan vara så som jag misstänker, för det här med småjobbiga bihang är något som mörkats ganska bra av vårdaparaturen.. *tar sikte på bronspengen*

Svar på tråden Någon som vill tro nåt, värk i magen...