Någon som vill tro nåt, värk i magen...
Placeboeffekt?
Placeboeffekt?
Har de tagit några blodprov på dig? Du kankse har en inflammation någon stans. I så fall ser de det på CRP-värdet (inflammationsvärdet) i blodet... kankse kan vara värt att kolla.
Blir det värre någon gång tex när du äter?
Åh tycker synd om dej! Har sj haft en massa problem med magen utan att dom hittade vad det var...
Vill inte skrämmas men har du fått göra något cellprov vid något av gynbesöken?? (Var tyvärr d som ställde till det för mej o då var jag för ung för cellförändringar påstod dom, men det visade sej ändå vara det som var felet)
Har inte mycket råd att ge mer än att du ska stå på dej!!
Jag hade blindtarmen 4 ggr innan jag fick den borttagen så absolut ingen omöjlighet men då satt min smärta på vänster sida, o jag hade ju hög feber varje gång...
Jobbar på en akutkirurgisk avdelning som sjuksköterska. Blindtarmar behandlas med antibiotika ibland, men bara om patienten kan äta utan att det blir värre, inte har feber och inte har så värst ont. Men det är ju lite av en chansning. Just blinstarmsoperationer är relativt enkla att utföra och patienten brukar kunna gå hem inom ett dygn om den är okomplicerad
Har du feber också? För det är ju ett typiskt tecken på att det är en infektion i kroppen.
Tyvärr är det svårt att få hjälp fort med diffusa symtom som inte syns på något som går att mäta (temp, prover, blodtryck, röntgen osv) :(