• hsmamma

Ngn mer med sk tebröllop eller liknande?

Vi vigs maj 2013. Vi ska ha sk tebröllop, någon mer med liknande upplägg?

• Svar på tråden Ngn mer med sk tebröllop eller liknande?
  • hsmamma

Alla får vara,med . Vi kommer ha min hemlagade favvo tårta: marängtårta, bullar 2 el 3 kakor, godis och frukt. Frallor från vårt lokala kondis

• hsmamma

Om alla kommer blir vi 40 vuxna 8 barn. Ost, skinka å grönsaker. Oj vad många olika sorters ni ska ha , puh det orkar jag inte baka . Blir frukt och godis oxå. Vi skippar festen, vi ska äta middag själva på kvällen, ev med några vänner. Ska ha fest senare under sommaren då vi fyller jämt

• hsmamma

Härligt m fler m samma upplägg av mottagning. Vi vigs kl 14, åker till lokalen vi ska va i. Finns lekrum till barna . Nån aktivitet vet jag inte, kanske nån rolig tipspromenad innan vi kommut dit.

• hsmamma

Tid för frisör blir på fm, sminkning gör en kompis. Bukett får jag nog dagen innan, min syrra gör den. Fotograferas innan vigseln. Vi åker till hotellet under em/kvällen och njuter i lugn och ro.

• hsmamma

Vi vigs nästa år, men längtar

• hsmamma

Sagoprinsessa: vi ska gifta oss maj 2013, ni?

• hsmamma

Sagoprinsessa: jag och en.kompis kommer fixa lokalen dagen innan, låter nog de torra kakorna stå framme. Det andra får "nån" fixa fram på den stora dagen

• hsmamma

Detta var vårt första alternativ, sen ändra jag mig till flera olika alternativ, men när vi bestämde oss för detta igen, känns det jätteskönt

• hsmamma

Mina svärföräldrar bidrar med en del, men min m2b, tyckte det blev för stort m alla vi ville bjuda, om vi skulle äta middag. Så dett blir perfekt för oss

Svar på tråden Ngn mer med sk tebröllop eller liknande?