Ngn mer med sk tebröllop eller liknande?
Vi vigs maj 2013. Vi ska ha sk tebröllop, någon mer med liknande upplägg?
Vi vigs maj 2013. Vi ska ha sk tebröllop, någon mer med liknande upplägg?
Alla får vara,med . Vi kommer ha min hemlagade favvo tårta: marängtårta, bullar 2 el 3 kakor, godis och frukt. Frallor från vårt lokala kondis
Om alla kommer blir vi 40 vuxna 8 barn. Ost, skinka å grönsaker. Oj vad många olika sorters ni ska ha , puh det orkar jag inte baka
. Blir frukt och godis oxå. Vi skippar festen, vi ska äta middag själva på kvällen, ev med några vänner. Ska ha fest senare under sommaren då vi fyller jämt
Härligt m fler m samma upplägg av mottagning. Vi vigs kl 14, åker till lokalen vi ska va i. Finns lekrum till barna . Nån aktivitet vet jag inte, kanske nån rolig tipspromenad innan vi kommut dit.
Tid för frisör blir på fm, sminkning gör en kompis. Bukett får jag nog dagen innan, min syrra gör den. Fotograferas innan vigseln. Vi åker till hotellet under em/kvällen och njuter i lugn och ro.
Vi vigs nästa år, men längtar
Sagoprinsessa: vi ska gifta oss maj 2013, ni?
Sagoprinsessa: jag och en.kompis kommer fixa lokalen dagen innan, låter nog de torra kakorna stå framme. Det andra får "nån" fixa fram på den stora dagen
Detta var vårt första alternativ, sen ändra jag mig till flera olika alternativ, men när vi bestämde oss för detta igen, känns det jätteskönt
Mina svärföräldrar bidrar med en del, men min m2b, tyckte det blev för stort m alla vi ville bjuda, om vi skulle äta middag. Så dett blir perfekt för oss