• FruNovember

Ngn mer med sk tebröllop eller liknande?

Hej hej alla kakmonster! Å, det känns så himla bra nu, vi är verkligen inga honnörsbordspersoner, 3-rätters med tal känns så konstlat.. det här är heelt rätt! Hur tänker ni lägga upp dagen? Tid för vigsel? Har ni några aktiviteter? Hur länge tror ni att kalaset pågår?

• FruNovember

Jag är verkligen glad att vi är fler! Vi ska boka om kyrkan till 14 istället, såndet inte blir för sent med kaffe och kakor.. Tänker mig frisör/ smink vid 9, sedan fotografering innan vigseln.. Vi åker till hotellet vid 19 tänker jag mig, och bara Är.. man och hustru! Jag undrar hur man gör med presenter, ska man ens skriva nåt om det eller blir det konstigt när man bjuder så enkelt? :-\ Vi kommer att ha kalaset på restaurang, så har lyxen att slippa undan det praktiska.. betalar ca 175:-/ person.. Känns ganska lagom

• FruNovember

Flickor, en utav de underbara fördelarna med det här upplägget är ju att det är enkelt, som sagts innan, mycket kan göras i förväg, sen behöver man ju mest lägga upp dt mjuka, och sätta igång kaffe och tevatten.. finns säkert någon pysslig släkting som gärna tar sig an uppdraget Hur bra som helst! Om ni behöver någon servitris, kolla med gymnasieskolorna, deras restaurangelever brukar vara villiga att ställa upp..

• FruNovember

Sagoprinsessa; det här kanske kan vara en lösning, servera brudskål när ni anländer till festplatsen, alkoholfri eller skumpa, kanske med enklare snittar till, och under tiden kan man ställa fram det som är lite mer värmekänsligt.. ska ni ha bröllopstårta så kan den serveras sist kanske, som en liten final?

Svar på tråden Ngn mer med sk tebröllop eller liknande?