Inlägg från: JuliBrud89 |Visa alla inlägg
  • JuliBrud89

HAHA!! Kolla vår caketopper!!

Vi har bestæmt oss før denna underbara caketopper! Både jag och brudgummen ælskade den! Vi båda ær rætt "fria (roliga)" mænniskor och denna passar oss perfekt! Vad tycker du, "bra eller anus?" ;)

Vi måste få med en humoristisk vri på allt det seriøsa :) 
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden HAHA!! Kolla vår caketopper!!
  • JuliBrud89
    Hanna05 skrev 2012-03-28 21:23:41 följande:
    hahaha! Vart hittade ni den!? :D
    En bild på google :P Sen gick jag inn på olika cake topper sidor och hittade just dem två :) Man får køpa dom separat, och det gæller många olika så man kan gøra hur man vill :) Jættebra!
  • JuliBrud89
    daniiel skrev 2012-03-29 01:19:40 följande:
    Jag håller med dig, jag förstår den inte riktigt heller...
    Det symboliserar mig och min blivande man. Ett par som har humor och gærna bjuder på oss sjælva. Kan ingenting bara få vara roligt? Måste det alltid finnas en "baksida" av allt?
  • JuliBrud89
    daniiel skrev 2012-03-29 01:32:54 följande:
    Jojo, så långt är jag med att du/ni tycker, men det finns ju tex caktetopper med brudpar som åker motorcykel och då kan jag förstå att man väljer en sådan om man har en motorcykel eller caketopper där brudgummen har fotbollskläder på sig om brudgummen spelar fotboll eller är väldigt intresserad och liknande. Jag skulle dock inte riktigt förstå kopplingen till brudparet med en såndär caketopper, varför brudgummen står på huvudet och då har jag personligen också lite svårt att se det roliga i det.
    Ja men enligt mig ær dom temagrejerna skittråkiga. Vi valde denna caketoppern før den helt ær oss. Det roliga med den ær att den "makes no sense".... Det kallas HUMOR!
  • JuliBrud89
    Victoria skrev 2012-03-29 22:51:00 följande:
    Jag valde att hissa den där!! Gillar den! Tycker att den var rolig och jaa eftersom jag förstå i trådinlägget att du gillar den så kunde jag nog inte låta bli att dra på smilebandet (kanske kan det vara övertrötthet men va fasiken!) Som andra har nämt så är det väl bara kul att skoja till det på festen!! Jag hade skrattat om någon rullat ut tårtan och brudgummen är nedstoppad med skallen före!!( och bara för man har skallen i tårtan behöver det ju inte betyda att brudgummen har druckit förmycket och druttat i tårtan som någon i tråden påpekade! Awesom caketopper!)
    Tack!! Du har fattat det ;) Førstår inte varfør det alltid måste vara symboliskt hela tiden.. Vi vill ju bara att det ska vara roligt! Och detta skrattade vi massor åt! :D
  • JuliBrud89
    Fästmön skrev 2012-03-30 11:38:32 följande:
    Kul grej! Det blir nog ett samtalsämne =)
    Ja precis ;) Det glædjer vi oss till!
  • JuliBrud89
    Dejli skrev 2012-03-30 17:05:41 följande:
    Det jag tycker är så tråkigt med alla dessa "roliga" caketoppers är att det så okej att bruden framstår som domderande och den som bestämmer i förhållandet, medan mannen framställs som en toffel, den som ska tillrättavisas och som fullständigt underlägsen...

Jag tror inte det hade känts lika okej om det var bruden som blev släpad i håret till altaret, tillrättavisad för att hon ägnade för mycket tid åt något fritidsintresse, blev stoppad upp-och-ner i tårtan etc...
    Ja det kan jag hålla med om, att brudgummen aldrig riktigt vill. Men så ær ju inte fallet. Grunden till att det ær brudgummen som står med huvudet i tårtan ær att vi bara hittade denna på google. Det ær ju två separata personer vi køpt så vi kan lika gærna stoppa bruden i tårtan. Før mig spelar det absolut ingen roll. Jag tycker denna toppern ær toppen ændå!
Svar på tråden HAHA!! Kolla vår caketopper!!