• JuliBrud89

HAHA!! Kolla vår caketopper!!

Vi har bestæmt oss før denna underbara caketopper! Både jag och brudgummen ælskade den! Vi båda ær rætt "fria (roliga)" mænniskor och denna passar oss perfekt! Vad tycker du, "bra eller anus?" ;)

Vi måste få med en humoristisk vri på allt det seriøsa :) 
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden HAHA!! Kolla vår caketopper!!
  • LitenSandra

Gud vilken rolig! Jag tycker om när man inte är "som alla andra" ! :D

• Pia01

Åh vilken rolig! Något liknande skulle vi också kunna ha. Tack för tipset, har inte haft en tanke på tårtfigurer men listan fylls på :)

• satinsilk

Haa! den var ju skitrolig! Glad

• Hanna05

hahaha! Vart hittade ni den!? :D

• annapanna88

Röstade hiss för du verkar väldigt nöjd med ert val.. och ärligt talat, den viktigaste är ju att ni tycker om den och att den "är ni" :D
    Själv skulle jag inte köpt den, även om jag tycker den är rolig, men vad spelar det för roll?! :)

• augustesen

Superkul, tycker det är roligt med dom lite mer udda brudparen.
    Tycker det är lättare att hitta roligare än dom traditionella, är väl inne att ha dom roligare :)

• Dejli

Tja, den var väl lite rolig. Men förstår inte riktigt vad den symboliserar? Har han ramlat? Stoppar han huvudet i "sanden"? Är det tårtdekoratören som inte såg skillnad på upp och ner?

• daniiel
    Dejli skrev 2012-03-29 00:42:59 följande:
    Tja, den var väl lite rolig. Men förstår inte riktigt vad den symboliserar? Har han ramlat? Stoppar han huvudet i "sanden"? Är det tårtdekoratören som inte såg skillnad på upp och ner?
    Jag håller med dig, jag förstår den inte riktigt heller...
  • JuliBrud89
    Hanna05 skrev 2012-03-28 21:23:41 följande:
    hahaha! Vart hittade ni den!? :D
    En bild på google :P Sen gick jag inn på olika cake topper sidor och hittade just dem två :) Man får køpa dom separat, och det gæller många olika så man kan gøra hur man vill :) Jættebra!
  • JuliBrud89
    daniiel skrev 2012-03-29 01:19:40 följande:
    Jag håller med dig, jag förstår den inte riktigt heller...
    Det symboliserar mig och min blivande man. Ett par som har humor och gærna bjuder på oss sjælva. Kan ingenting bara få vara roligt? Måste det alltid finnas en "baksida" av allt?
Svar på tråden HAHA!! Kolla vår caketopper!!