Jag röstade på diss, för jag tycker inte alls att det här är roligt. Precis som Dejli och Daniiel undrar jag litegrann vad den symboliserar? Har brudgummen druckit för mycket så han däckade i tårtan? Eller är det en symbolik för att bruden, som står med armarna korsade och med ett nöjt ansiktsuttryck, har bestämt över hela bröllopet? Stoppar brudgummen huvudet i sanden?
Eftersom du faktiskt frågade vad vi tyckte, så kommer här vad jag tycker: Jag förstår verkligen inte varför man måste "skoja till" ett bröllop. Att gifta sig är inte en kul maskerad, det handlar faktiskt om ett livslångt löfte som man ger av kärlek. Det är, åtminstone i min värld, en stor, fantastisk och ganska allvarlig grej!
Det betyder självklart inte att bröllopsfesten måste vara stel och tråkig - det finns mängder av roliga saker att göra under en fest, som inte tar bort det vackra i att ni har lovat varandra evig trohet. Jag tycker helt enkelt inte att det betyder att vare sig vigseln eller bröllopsfesten behöver "flamsas bort".
Det är min åsikt. Och du och din blivande har självklart rätt till er åsikt. Däremot - jag förstår att du tycker att det kallas "humor", och därigenom antyder att den som inte fattar är humorbefriad, men det kan du faktiskt inte säga. Humor är högst individuellt.