Inlägg från: Chicita |Visa alla inlägg
  • Chicita

HAHA!! Kolla vår caketopper!!

Jag "dissade"...
    Jag tycker att det ser mer ut som en "break up cake".
    En nyhet som dom har börjat fira i USA av någon konstig anledning.

Jag förstår varför ni kan tycka att den är rolig Glad  
    Men jag får som sagt andra associationer än att fira ett bröllop 

• Chicita
    Oniq skrev 2012-03-29 19:29:32 följande:
    Jag anser att det är vigseln som är seriös och viktig att ta på allvar, resten är ju bara en fest runtom.
    Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
  • Chicita
    JuliBrud89 skrev 2012-03-30 11:49:34 följande:
    Tack!! Du har fattat det ;) Førstår inte varfør det alltid måste vara symboliskt hela tiden.. Vi vill ju bara att det ska vara roligt! Och detta skrattade vi massor åt! :D
    Det måste inte vara symboliskt...
    Men det kan väl kanske vara bra att se hur vissa tolkar den? För det finns garanterat någon på erat bröllop som kommer få liknande associationer / tolkningar när dom ser den.
    Och uppenbart så tycker nästan 50% att den inte är rolig. Oavsett om dom bara inte gillar den, inte "fattar den" eller (som jag) får andra associationer...

Sen säger jag absolut inte att ni inte ska välja den. Om ni tycker att den är rätt för er så ska ni givetvis köra på den. Glad 
    Jag kan ju säga att jag inte riktigt "fattar grejen" med dom där där bruden står ensam med en skylt som säger att han är och golfar / fiskar eller liknande och andra såna caketoppers också.
    Och det var säkert många som tyckte att jag var vansinnig när jag valde vår caketopper också Flört 
    Men det är inte vår dag, det är ER och ni ska göra som känns bäst för er Solig 
  • Chicita
    Sebastiána skrev 2012-03-30 12:20:48 följande:
    Vill också tillägga att jag förstår att man inte vill ha ett brupar som alla andra. Det ville inte vi heller så jag gjorde ett brudpar själv som föreställde oss.
    Just ja, det var du som var så duktig på att måla det där brudparet...
    Supersnyggt Skrattande
Svar på tråden HAHA!! Kolla vår caketopper!!