• JuliBrud89

HAHA!! Kolla vår caketopper!!

Vi har bestæmt oss før denna underbara caketopper! Både jag och brudgummen ælskade den! Vi båda ær rætt "fria (roliga)" mænniskor och denna passar oss perfekt! Vad tycker du, "bra eller anus?" ;)

Vi måste få med en humoristisk vri på allt det seriøsa :) 
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden HAHA!! Kolla vår caketopper!!
  • Oniq

Ser ut som något som jag skulle ha gjort ifall vi nu valt tårta med brudpar :)

Symboliken i mitt fall hade varit att jag inte har så stor koll på grejjer och då enkom ansett att 'brudgubbsfiguren var så vinglig att det här var enda sättet att få den att hålla sig kvar på tårtan'.

Jag anser att det är vigseln som är seriös och viktig att ta på allvar, resten är ju bara en fest runtom.

Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
  • Chicita
    Oniq skrev 2012-03-29 19:29:32 följande:
    Jag anser att det är vigseln som är seriös och viktig att ta på allvar, resten är ju bara en fest runtom.
    Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
  • aniara

Jag dissade, av den enkla anledningen att jag inte förstår den. Man får skämta, absolut, men jag förstår inte vad skämtet är.

• snowstars

Jag förstår den inte heller. Det finns ju massvs av cake toppers där brudgummen släpar brudgummen eller där brudgummen är fastkedjad och dom förstår man ju. Här förstår jag inte riktgt vad som har hänt så jag tycker inte den är rolig. Men passar den er är ju det bra :)

• purpleflower

Jag tycker att den var rolig, jag gillar caketoppers som är lite annorlunda!

Håller med Oniq om att det är vigseln och självklart också äktenskapet som är viktigt att ta på allvar, men tycker däremot att man kan skoja till festen lite. Och en liten rolig caketopper behöver ju inte betyda att man inte tar äktenskapet på allvar...

• wendars

tog hiss tyckte den var festlig inget som jag skulle valt men kul grej ändå

• Dzaga

GILLAR Rockabilly-barbin MYCKET!!!=)
    Men den uppochned vända brudgummen Dissa jag, då jag son några andra Inte hajjar skämtet.

Det jag funderar över är Juh att SMAK är en sam man ALDRIG kan Diskutera, för alla har sin egen. Hoppas de blir en fin tårta! 

• Victoria

Jag valde att hissa den där!! Gillar den! Tycker att den var rolig och jaa eftersom jag förstå i trådinlägget att du gillar den så kunde jag nog inte låta bli att dra på smilebandet (kanske kan det vara övertrötthet men va fasiken!) Som andra har nämt så är det väl bara kul att skoja till det på festen!! Jag hade skrattat om någon rullat ut tårtan och brudgummen är nedstoppad med skallen före!!( och bara för man har skallen i tårtan behöver det ju inte betyda att brudgummen har druckit förmycket och druttat i tårtan som någon i tråden påpekade! Awesom caketopper!)

• knyttan

Haha jag tyckte den var rätt kul! Men jag skulle nog inte använda den själv (vi ska nog inte ha tårtgubbar alls för jag tycker det är en rätt onödig grej) men vill man ha en skojig sak så varför inte!
    Jag ser det nog mer som att nån har gjort fel och stoppat ner gubben med huvet i tårtan än att det skulle symbolisera en massa grejer om det faktiska brudparet som att brudgummen har gett upp eller är full el liknande. Den fick mig att fnissa till, helt klart!

• Fästmön

Kul grej! Det blir nog ett samtalsämne =)

Svar på tråden HAHA!! Kolla vår caketopper!!