Inlägg från: daniiel |Visa alla inlägg
  • daniiel

Hur låter denna buffé?

Bewi skrev 2012-03-30 22:10:23 följande:
    jag tycker som du dolly p, blir det kött över gör väll inte det nått. Kan va gott dagen efter om man ska ha tex brunch för sina gäster eller bra med matlådor till veckan efter. 
    Vi ska ju grilla både lamm och gris till våra gäster på ca 30st så det kommer ju bli över massa med kött men det tycker bara jag är ett stort + :) 
    Så tänker jag också, att det gör ju mindre om det blir över, än att man väl står där och så blev det lite för lite. Det går ju verkligen alltid åt, rester kan man alltid göra något med :)

Jag tycker också att hamburgare, men framförallt köttbullar, är ett bra alternativ till barnen :) De kommer nog bli överförtjusta över att det finns med på menyn.

Min tanke var dock att ni kanske skulle erbjuda även någon annan sås än bea? Jag vet att många är förtjusta i det, men jag vet också att många föredrar något annat. Någon tsatsiki eller liknande kanske.
  • daniiel
    Dolly P skrev 2012-03-30 22:20:10 följande:
    Glömde bara skriva att vi ska ha tzatsiki ocksåSkrattande
    Ja jag tror att köttbullar och hamburgare kommer gå hem hos barnen. Tre av dem är mellan 1-3. Hos min dotter kommer köttbullar gå hem väldigt bra.
    Haha ja, där ser man :P Jag tycker er buffé låter toppen iaf :) Även min dotter är förtjust i köttbullar, det är som ett säkert kort :)
Svar på tråden Hur låter denna buffé?