Camebridge viktprogram någon som testat?
Jag testade det. 6:e dagen hamnade jag på sjukhus och fick näringsdropp och skäll.
Känner dock många som gått ner bra i vikt med Cambridge så jag vettefanken vad som hände i mitt fall. Mådde skit i vilket fall så aldrig mer för min del.
Jag kan ge dig ett alternativ som jag lovar att du både kommer att må bättre av och gå ner i vikt med :)
Frukost kl 07: 75 g kesella lätt (det går bra med den vanliga med men den är väldigt tjock i konsistensen) 30 g bär
Tidigt mellanmål kl 09: 20 g fiberhavregryn (som du gör gröt på), några bär, 0,5 dl mjölk
Lunch kl 12: 20 g fullkornsbulgur/-ris som du kokar, 100 g nötfärs/biff/kyckling/ kotlett, sallad & grönt
Sent mellanmål kl 15: Antingen kesella+bär enligt ovan eller gröt enligt ovan
Middag kl 18: 150 g sötpotatis/vanlig potatis, 75 g tonfisk/torsk/lax, sallad & grönt (ärtor är gott till)
Kvällsmål kl 21: kesella+bär enligt ovan eller havregrynsgröt enligt ovan
Krydda gärna maten, drick mycket vatten, var sparsam med saltet och bären i kesellan kan du byta ut/piffa till med kardemumma/ 0,5 banan/ rivet äpple t.ex.
Så här äter du från söndag-fredag. På fredag byter du ut middagen mot valfri middag och på lördagen äter du vad du vill.
Lycka till!