Ingen är glad...
Jag har varit gift tidigare och mina nära är gladare nu än inför förra giftemålet. Dom insåg nog att det inte va det bästa att gifta sig med den killen. Men man lär sig av sina misstag.
Dom är inte superupphetsade denna gång heller. Mamma vart lite uppspelt när jag berättade det. sedan dess har hon inte sagt mycket. pappa sa bara "va kul" å mina syskon säger ingenting. Min bästa vän pratar jag mycker om planeringarna med.
Jag tror inte att folk tycker att det är en jättestor grej när andra gifter sig egentligen. klart dom tycker det är kul och så. men man har nog större förhoppningar på reaktioner som brudpar;)
Vi kommer ha själva vigseln själva utan publik. Kanske är lite det som gör att jag inte har några förväntningar på glada tillrop. Jag kommer ju inte ha några tärnor eller så då heller. till min systers stora besvikelse. Festen kommer vara max 50 gäster, avslappnat och kul. men med finare kläder, dukning osv=)
Men involvera de som vill vara involverade och gör precis så som ni vill ha det.
Ni gifter er för eran skull, inte deras. Vill ni göra det själva, gör det. vill ni ha 100 gäster, ha det.
Grattis och lycka till!