Ingen är glad...
Min mamma sa nåt i stil med: jaha, e det nödvändigt. Men blev väl lite glad. Vi har pratat om det ett tag o hon har i alltid sagt att man kan ju alltid åka iväg o gifta sig..... O när jag då säger att vi ska åka iväg så säger hon: Ska ni inte vara hemma. Men barnen då!!??? Ska dom inte få vara med??!! men stackars dom!!
Min svärmor sa ju som en del redan vet en massa tokiga saker vilket hon troligtvis inte riktigt vet att hon säger o sen efter en stund säger hon (dom har lovat att bidri med 15.000 Du (jag) får ju prata med dina föräldrar om dom ska bidra lite dom med....
Jag har aldrig frågat om pengar av dom (mina svärisar) det har varit min M2B som alltid sagt att dom lovat Honom pengar eftersom dom bidrog till dotterns bröllop. Jag skulle aldrig någonsin kunna fråga efter pengar till ett bröllop. Men skulle mina föräldrar fråga om vi ville ha pengar eller så, så säger jag inte nej.
Min mamma har dom 2 sista veckorna suttit o kollat på blocket på klänningar till mig o har sagt (hon hittade en för 300 att hon skulle köpa klänningen till mig. Men vet inte om det var bara "den" klänningen eller om det var den klänningen jag köper. För den för 300:- var inte till salu när jag väl skulle köpa den:/