Inlägg från: Blivande fru B |Visa alla inlägg
  • Blivande fru B

Ingen är glad...

Förstår din känsla :/
    Jag & min M2B gifter oss den 30/6 & min mamma har fortfarande inte sagt grattis eller ens ett positivt ord *suck* visst  vi ska ha en privat vigsel med bara våra 2 vittnen i rådhuset & senare blir det 4 rätters middag på hotellet vi ska tillbringa en weekend på.
    Men man kan ju tycka att hon kunde visa något slags intresse eller iaf,. låtsas vara glad Flört . 
    Mina svärföräldrar blev dock jätte glada & åker över 100 mil till oss för att ta hand om våra barn den helgen Hjärta.
    Jag har förstått att min mamma är ganska bitter,hon har haft ganska otur med män & kärlek. Hennes äktenskap (med min pappa) var ultra kort (7 månader). Men hon förstår inte att det kanske till stor del beror på henne själv. Jag är 32 år & min mamma tror fortfarande att mitt & sambons förhållande är en flört Förvånad,efter drygt 3 år & 3 barn (jag har dessutom 2 barn sen tidigare). 
    Nu när det bara är några dagar kvar,känns det faktiskt inte så viktigt med hennes "välsignelse" men det svider lite iaf.
    Dagen "B" kommer bli den bästa i vårt liv,trots att hon inte vill dela vår glädje =) 

Svar på tråden Ingen är glad...