Ingen är glad...
Förstår din känsla :/
Jag & min M2B gifter oss den 30/6 & min mamma har fortfarande inte sagt grattis eller ens ett positivt ord *suck* visst vi ska ha en privat vigsel med bara våra 2 vittnen i rådhuset & senare blir det 4 rätters middag på hotellet vi ska tillbringa en weekend på.
Men man kan ju tycka att hon kunde visa något slags intresse eller iaf,. låtsas vara glad .
Mina svärföräldrar blev dock jätte glada & åker över 100 mil till oss för att ta hand om våra barn den helgen .
Jag har förstått att min mamma är ganska bitter,hon har haft ganska otur med män & kärlek. Hennes äktenskap (med min pappa) var ultra kort (7 månader). Men hon förstår inte att det kanske till stor del beror på henne själv. Jag är 32 år & min mamma tror fortfarande att mitt & sambons förhållande är en flört ,efter drygt 3 år & 3 barn (jag har dessutom 2 barn sen tidigare).
Nu när det bara är några dagar kvar,känns det faktiskt inte så viktigt med hennes "välsignelse" men det svider lite iaf.
Dagen "B" kommer bli den bästa i vårt liv,trots att hon inte vill dela vår glädje =)