Arg ledsen sårad och besviken.
Vi kommer ha ett såkallat te bröllop, med 10 olika bakelser och bröllopstårta på mottagningen efter mottagningen kommer vi att gå ut och äta med min m2b familj (mamma, pappa syskon och respektive) och med min familj.
eftersom vi ville inte ha ett stort bröllop och detta var något som passa oss perfekt, vi har ändå lagt ut 15 000 för bara själva bakelserna.
Nu för någon månad sen började min moster skicka pikande sms till min syster att hon måste prioritera sin NÄRMASTE familj för att detta ska komma fram till mig, jag har valt att inte bry mig förren för en vecka sen när vi var på min mosters killes fest, där min mormor kom fram till mig och sa "i år fyller din morfar 70 år" jaha sa jag var roligt ska han ha fest? varav hon svara ne vi ska bara bjuda dom närmaste! jag blev rätt paff över detta och sa till dom på ett lungt vis att jag förstod var dom syftade på och detta sårar mig men dom blånekade och förstod inte alls vad jag pratade om. den kvällen försökte jag prata med min moster för att konforntera henne varför hon inte tar det med mig och går och pratar med alla andra men hon snäste av mig rätt snabbt och ville inte prata med mig, då skickade jag ett sms till henne som jag än i dag fortfarande inte fått svar på.
Dum som jag är trodde jag att detta skulle lugna ner sig och pratade med min syster att jag ska vara "the bigger man" och inte bry mig utan självklart ska dom få komma och jag får skaka av mig detta men då händer det ofattbara, min mamma ringer mig på jobbet och gråter morfar har ringt henne och tänker minsann inte komma på bröllopet och han tänker inte skjutsa osss ( han har en gamal veteran bil) för en kopp kaffe, detta gör min mammma otroligt uppröd och slutar med ett stort bråk.
självklart blir jag jätte ledsen känner mig kräkfärdig hela dagen och yr, försöker få tag på min mormor och morfar för att prata med dom att detta är något vi bestämt och att det är inget illa menat utan att vi kände att detta var så vi ville ha. Hela dagen går och dom svarar inte. min bror ringer och pratar med dom(utan att jag vet om det) och han får höra samma sak att han inte tänker komma på bröllopet och verkligen inte skjutsa oss för en kopp kaffe.
Vet igentligen inte vad jag vill få fram med detta är bara otroligt ledsen och väldigt splittrad.