Inlägg från: daniiel |Visa alla inlägg
  • daniiel

tips på billiga blommor till tärnbuketterna?

Brudslöja, på bilden, brukar vara bland de billigaste blommorna så vitt jag vet, men priset kan säkert variera och bero på många saker. Jättefint är det iaf.

Om du annars vet ungefär vilken prisklass och vilken färg du vill ha, men det inte är så viktigt just exakt vilka blommor det är i buketten, så kan du ju be en florist göra en bukett i den färgen i just den prisklassen :) Alltså ge den personen lite fria händer att hitta på något passande :)

• daniiel

Annars brukar väl nejlikor inte vara så dyra? Ja, även där kan väl säkert priset variera en del, men har fått för mig att de inte brukar vara de dyraste blommorna iaf. Det skulle väl säkert gå att blanda nejlikor med brudslöja.

• daniiel
    Tinzi skrev 2012-04-07 12:36:26 följande:
    jo fast det är min tärna som skall göra dom så jag ska köpa in blommorna och ekonomin är kritiskt så verkligen så billigt som möjligt :) men då ve tjag vad det heter :) tack.
    daniiel skrev 2012-04-07 12:22:25 följande:
    Annars brukar väl nejlikor inte vara så dyra? Ja, även där kan väl säkert priset variera en del, men har fått för mig att de inte brukar vara de dyraste blommorna iaf. Det skulle väl säkert gå att blanda nejlikor med brudslöja.

Bra tips! tack.
    Hehe ja, jag såg det sen, missade det först, men då behöver du väl inte räkna in arbetet i priset heller? Utan ni köper bara blommor och så gör hon buketterna? Då blir det ju ännu billigare :)
Svar på tråden tips på billiga blommor till tärnbuketterna?