• anne87

Honnörsbordet! Tar gärna emot tips!

Vårt honnörsbord:
    Brudens "plastpappa", Brudgummens mor, Brudens Far, Brud, Brudgum, Brudens mor, Brudgummans far, Brudens "plastmamma"

Utöver de 8 kommer det bli ytterligare 4 (2 på vardera sida), vi är tvungna att ha ett ganska långt honnörsbord pga rummets utformning.

• anne87
    lovef skrev 2012-04-10 21:31:18 följande:
    Har också lite problem med honörsbordet då vi behöver sitta 10 pers pga konstig form på lokalen :/ och vet inte alls va vi ska göra..
    Men va många som hade sina föräldrar bredvid varandra! Det kanske vore ngt?  :)

Är många hårda med varannan tjej/kille?
    vi försöker göra tjej/ kille i största möjliga mån och inte par brevid varandra (men mitt emot eller i närheten) dock är mitt främsta mål att alla ska trivas och det har jag som absolut nr. 1 vilket gör att ibland blir det tje/tjej eller kille/ kille eller att par sitter brevid varandra..

men bordsplaceringen är ingen lek, tror jag börjar närma mig en ganska bra dock :)
  • anne87
    Brudiframtiden skrev 2012-04-11 21:54:15 följande:
    Var sätter man sina egna barn? De kommer att vara 5 och snart 7 då men de har båda svårt att sitta stilla så att säga...vet inte hur vi ska lösa det...
    Våra barn (kommer vara 1 och 3) kommer sitta med min svägerska och bror på en av tungorna på "utsidan" (så kan de gå ifrån när de vill utan att min svägerska och bror behöver gå ifrån och vill barnen komma till oss är det också helt okej)
Svar på tråden Honnörsbordet! Tar gärna emot tips!