• Willow

Vilsen pojkvän letar solitärring

Om din budget ar vad Engelbert ringen kostar pa deras hemsida skulle jag nog kolla upp vad du kan fa for pengarna fran en riktig guldsmed. Det beror ju pa vart du bor forstas, men en riktig guldsmed borde kunna inskaffa en diamant med ett valkant certifikat (GIA, IGI etc) sa att du inte behover oroa dig for att bli 'ripped off' sa att saga.Da kan ni ju tillsammans designa den perfekta ringen, du far nagot som ar handgjort och inte massproducerat och framforallt unikt och den enda som finns och vem skulle kunna saga nej till det Du verkar ju ha en ganska klar bild av vad du vill ha redan, sa jag tror sakert att du skulle fa fram en perfekt ring till din blivande med hjalp av en professionell guldsmed! 

Du kan ju aven kolla ringar over internet, t.ex Blue Nile Diamonds, 77 Diamonds och James Allen. En god van till mig har en forlovningsring fran Blue Nile och hennes fastman designade den sjalv och dem var bada supernojda. Aven om du inte bestaller en fran dem sa kan det vara intressant att titta upp for att jamfora priser och designer t.ex

Detta ar en bra lank dar du kan lasa upp mycket om diamanter
    www.truthaboutdiamonds.com/

Personligen skulle jag inte valja en storre sten for samma pris som en mindre om det betyder samre kvalite pa stenen och som det namnts tidigare sa ar 0.5c en rejal sten, dem ser oftast mycket storre ut nar dem kommer pa fingret! 

Lycka till - hon kommer att bli saaaaaaaaaaaaaaaa glad!  

Svar på tråden Vilsen pojkvän letar solitärring