• Stike

Var reser/reste ni på bröllopsresa?

Berätta om var ni ska resa eller hur det var och var ni var på resa! Fästmannen drömmer om 2 veckor i Maldiverna, men vi vill gifta oss på sommaren och åka på resa dagen efter bröllopet! Jag tror inte man kan åka på sommaren, eller?

• Svar på tråden Var reser/reste ni på bröllopsresa?
  • paet
    drömmer skrev 2012-05-06 17:00:54 följande:
    Tack! Får man fråga vart ni bodde och vilka ni reste med? Har bara åkt vanliga charter tidigare och hade uppskattat alla tips jag kan få .
    Skickade ett PM till dig för att det blev så långt!
  • Stike

kom igen brudar ska ni inte resa =)

• Tezzisen

Vi åker 4 dagar efter bröllopet till Playa del Ingles för att sola, bada och bara ta hand om varandra som man och hustru i 1v =)

• aniara
    Stike skrev 2012-05-18 03:11:35 följande:
    kom igen brudar ska ni inte resa =)
    Folk kanske inte orkar skriva samma sak igen och igen, det är ju trots allt typ hundrade tråden på ämnet ;)

Vi ska i alla fall till Frankrike (Normandie, Bretagne) och England (Cornwall). England åker vi till för att min blivande man har hela släkten på sin mammas sida där, och för att jag vill se mer av hans ursprung.
  • Stike

Det kommer väl nya brudar hela tiden :)

• sirifredde

vi ska till Grekland antingen Santorini/Zakynthos

• Protexblue

Vi har inte bestämt oss än, men kommer att åka någon gång i oktober, november eller december. Vi vill ju såklart ha sol och bad men de ska även finnas annat att göra, för jag blir tokig om jag måste ligga still för länge. =)
    Men de finns ju så många ställen och så mycket man vill se så de är riktigt svårt att välja..

• Mary12

Vi åker till Bali och Singapore två dagar efter vårt bröllop, kommer vara borta i 15 dagar. Ska bli så gott :)

• Annamolly

Vi ska nog aka till Kroatien. Dom har en helt underbar nationalpark dar med 1000 vattenfall. Det ar varmt, jattevackert, underbara strander och inte sa dyrt. 

Svar på tråden Var reser/reste ni på bröllopsresa?