Inlägg från: Frida87 |Visa alla inlägg
  • Frida87

Hjälp,osämja,hur göra med tärnornas klänningar!

Jag kan förstå din irritation över att allt inte går som du har planerat. 
    Dock förstår jag även varför din syster är lite upprörd, det rör sig ändå om en hel del pengar som hon skall lägga ut och sedan skall hon inte ens få välja vilken färg klänningen skall ha.
    Jag tycker nog att om man vill ha en speciell typ av klänning med en viss färg och helst ett visst utseende då får man nog stå för kostnaden för klänningen också. Det är inte så lätt att sälja en begagnad klänning som man inte själv tycker om till ett pris som gör att man får igen lite av pengarna, oftast kommer hon att gå med förlust på klänningen. 
    Jag har bara en tärna och hon kommer att få bära vilken färg hon vill (utom svart och vitt) och vilken klänning hon vill så länge den är knälång. Tycker att detta är helt okej då hon kan välja en klänning som hon känner sig bekväm i och en färg som hon gillar vilket gör att hon säkerligen väljer en klänning hon kommer att vilja bära även i andra sammanhang.  

• Frida87

Kan dock hålla med om att hår och smink var otroligt generöst av er! Jag kommer inte att betala det för min tärna heller utan hon står för hur hon vill se ut i sin helhet. 
    Så det var snällt av er! 

Svar på tråden Hjälp,osämja,hur göra med tärnornas klänningar!