• wiii

Vill du vara min personliga stylist?

Haha, jag är lite ute på samma mission! Har också alltid haft en förkärlek för mörka diskreta färger osv. Jeans och ett linne (enfärgat), det har varit jag i ett nötskal. Men har börjat så smått att vidga mina vyer, tyvärr tillåter inte ekonomin att jag vidgar vyerna alltför snabbt, men lite i taget så har jag börjat förändra min garderob, och det är superskoj!
    Vi kanske får slå våra kloka huvuden ihop någon gång :) 

• wiii

Kan ju tillägga att jag tycker att färg och kjolar och klänningar och klackar och allt det där är jättefint på andra, har bara inte applicerat det på mig själv innan :P

• wiii

Haha, bor några mil utanför gbg, men är ju inte svårt att ta sig dit.

Jag har iaf börjat använda kjol ibland ( även om dom råkar vara svarta, hrm), och ett par klänningar inför sommaren är inköpta, (och dom är inte svarta minsann!).  Annars har jag mest satsat på lite roligare underkläder, känns som en bra start :)

• wiii
    estersyntes1 skrev 2012-04-15 17:37:48 följande:
    Haha jag kör också på färglada underkläder och roliga underkläder :) Det låter bra, du har köpt klänningarna, nu måste du bara sätta på dig de Demon. Brukar köpa klänningar hit och dit men ångrar mig efteråt av någon okänd anledning :p.

Hör av dig om du har vägarna förbi, vi kanske kan peppa varandra och utmana varandra till den som har mest extrema kläder på sig ;)  
    Ida R skrev 2012-04-15 15:39:26 följande:
    Kan tipsa om ett bra märke om man vill ha klänningar Cream har jätte mkt fint, men jag älskar dock romantisk stil kanske blir för stor övergång från pojkflicka? Jaja kan tipsa om en bra butik i kungälv som heter fröken ros iallafall...lycka till
    Tack för tipset!
    Haha, vet väl inte riktigt om det är just "extremt" jag är ute efter ;)
    Men lite pepp är alltid bra! Behöver bara invänta lönen först, har varit en dyr månad.. Så efter 27e e jag på! :)

Mm, har också varit "modig" i butiken ibland och köpt hem grejer jag sen aldrig använt, men då har man väl helt enkelt inte hittat riktigt rätt, som hannisleika skriver, ska ju inte kännas som att man har klätt ut sig. 
  • wiii

Kom på en sak till som hjälpt mig att bli lite mer intresserad av finare kläder, kolla runt på nätet, massor!
    Då kan man få lite en uppfattning om vad man gillar så att man inte är helt vilsen när man väl står där i butiken.
    Jag har faktiskt kollat en del på tradera också, förutom nätbutiker. Hittat en del fynd, och det är ju lättare att våga prova om det inte är dyrt ;) 

Svar på tråden Vill du vara min personliga stylist?