• TheD

Vad är BIG "no,no" till bröllop? Vi ska spexa!

Rött gör inget om man verkligen inte tror på sånt tjafs... Jag skulle bli skitförbannad om någon hade på sig en vit klänning! Sen gör man inte spex för mig då jag måste ha kontroll och veta allt ;) Som gäst skulle jag inte heller uppskatta det men alla är ju olika...

• TheD

Sen är det nog mer om tärnan har röd klänning och ingen av er ska ju vara det så....

• TheD
    Sofi K skrev 2012-04-15 19:11:20 följande:

DestinyD. Precis så menade jag! Det är väl klart att vi inte ska vara elaka mot brudpater! och det rör sig om mina två bästa vänner som gifter sig, så det är inget dom tar på ett sånt elakt sätt. och det är ju inte direkt så att vi ska ha de kläderna på oss hela kvällen. bara som en rolig grej i början.

kontentan ska vara att "på denna festen får vi göra lite som vi vill, huvudsaken är att vi har trevligt". Inte för den skull menat att vi ska börja driva med deras ex och misslyckade relationer i det förflutna.

Oj, vilkaa reaktioner det blev. Var inte direkt menat att provosera någon av er. Allra helst inte om någon har blivit utsatt för något sådand. Det är ju hemskt!

TheD- Jag tror inte på "sånt tjafs" heller. Jag struntar egentligen i det så länge ingen på allvar kommer helvit på bröllopet. Men nu är det en humoristisk start på programet vi är ute efter...

men jag tror inte så många kommer förstå vitsen med den röda klänningen....för det är inte många jag känner som vet om det. jag har då inte vetat det i så många år heller....

Och göra något humoristiskt är svårt. vad ni tycker är kul kan ju i detta falla brudparet tycka är skit. Så tänk noga ;)
Svar på tråden Vad är BIG "no,no" till bröllop? Vi ska spexa!