Hjälp! Underlivsproblem och 2,5 mån kvar till vigsel!!!
Jag kanner ocksa igen mig, jag tankte svara nar jag sag detta men sedan sag jag att du redan gjort allt det som jag tankte foresla. Sedan kom jag dock pa ytterligare en sak: Jag ar allergisk mot latex, alltsa i kondomer. Jag och min fastman har borjat anvanda kondomer som ar gjorda av ett annat material nu, och det fungerar bra. Jag vet arligt talat inte vad det var som gjorde det battre igen for mig, men jag gjorde foljande:
* Anvander kondomer som inte ar latex
* Slutade anvanda tval, anvander nu BARA olja i duschen
* Drog ner drastiskt pa socker (jag at mycket godis innan)
* Slutade anvanda skolj-medel
* Borjade med icke-biologiskt tvattmedel for kanslig hud!!!
* Anvander vita bomullstrosor som jag tvattar i 90 grader for att fa bort eventuella bakterier som kan infektera igen!!!
Sedan tror jag att vissa kramer och vagitorier kan irritera ocksa, speciellt om det inte ar ratt preparat. Och aven mjukgorande kram ska man visst inte anvanda for mkt for det blir en ond cirkel da huden blir 'van' vid extra olja och slutar producera egen. (Har jag hort i alla fall. Sa ar det ju pa lapparna ocksa, man blir ju beroende av lypsyl och det kanns extremt torrt utan).
Sedan tror jag att foregaende inlagg har ratt i att stress kan vara en faktor. Jag far allt fran tandvark till klada over hela kroppen nar jag ar stressad. Det kan yttra sig jattekonstigt.
Kram till dej, jag sympatiserar verkligen. Det kommer att ga over.