Har inte råd med alla dessa bröllop!
Värdet på en gåva mäts inte pengar och det mängder av saker att ge bort som inte behöver kosta mycket mer än än tid och omtanke. Jag har haft turen att få väldigt fina saker genom åren och några av de saker jag uppskattat mest är;
- Hemmalagad jordgubbssylt och jordgubbssaft i fin flaska, med etiketten -"lite sött för min ännu sötare vän" Jag älskar jordgubbar!! =)
- Ett överraskningspressentkort som visade sig innebära en picknick med allt vad de innebär (filt, korg, rosevin, jordgubbar, typisk sommar musik, smörgåsar, choklad osv) som följdes av en filmkväll på temat "sommar". Nämde jag att det här va inomhus i ett välpyntat vardagsrum och mitt i vintern när jag längtade som mest efter sommaren..
- Men den bästa gåvan hittils var nog "Ett överraskningsår" den första varje månad väntade en gåva på mig från två nära kompisar som inte hade mycket pengar men mycket fantasi och kärlek att ge. Det var allt från en egenbrändskiva med endast låtar som de visste gjorde mig glad till hembakade pepparkakor den 1 december och vilda och underbara egenplockade sommarblommor i fina vaser/flaskor de hittat billigt på loppis.
Vet inte om de ovan kan ge någon inspiration men ville bara säga att du självklart ska gå på bröllopet och jag hoppas ni får en helt underbar resa till Thailand!!