Chicita skrev 2012-04-29 09:56:26 följande:
Jag tror fortfarande att den första blir bäst
Den andra klänningen var jättefin den också, men din midja kom fram bättre i den första, så då ser du också smalare ut.
Kronan du ska ha måste vara en av Kerstins va? (Kronbruden).
Det var hon som gjorde mitt pannsmycke så jag har kollat en hel del på hennes sida
Jättefina skor också.
Jag skulle ha försökt plocka upp pärldetaljerna på kronan och skorna i ett par enkla pärlörhängen och kanske ett halsband med pärlhänge eller armband med pärlor...
Inte för mycket bara för skillnaden mellan fint och överdekorerad är ibland hårfin...
tack så mycket!
Jag tror att det lutar sig åt den första. Tycker bara den verkar lite trist. har kikat lite på deras hemsida, och de har fia klänningar, dock vet jag inte om man ska våga beställa för tänk om den inte sitter bra, och så måste mna börja om. Det är ju leverans tiden som gör mig stressad..
Jag har tänkt att försöka plocka upp pärlorna i skorna och kronan lite.fanns en slöja i butiken men pärlor.
Kronan beställde jag via
festingen.se, dock var det någon annan som gjorde kronan, vet inte om det är kerstin, försökte maila henne innan jag beställde min via festingen, men fick aldrig svar. Min krona har ju även pärlor längst ner vid "botten" av kronan :)