• Dazzle

Var kan man prova klänningar i storlek 48?

Hej

Så där ska du inte känna!! Det finns massa butiker med alla möjliga storlekar!! Det gäller nog dock att hitta en som har massa klänningar hemma tror jag. Jag bor i Småland och på två av tre bröllopsbutiker fick jag prova minst fem klänningar. Där jag köpte min fick jag prova 10 stycken!! Å fick massa hjälp om vilken typ av modell och allting. Kände mig jättenöjd och jättefin - jag som alltid fått nöja mig med vad som gått på kunde helt plötsligt välja och vraka bland minst femton underbara klänningar!!!

Min klänning heter Special Day och är ett nytt märke som absolut har större storlekar. Kollade min nu och den är i storlek 48 och det var den minsta jag provade! Jag var för övrigt på Bröllopsbolaget i Gislaved och Kristina Brud och Fest i Jönköping och fick dessa trevliga bemötanden!! Där jag köpte (där jag kunde välja på tio) var på Kristina.

Lycka till!!!

• Dazzle

Hej igen

Detta märke köpte jag, Här kan du se återförsäljare även i Gbg. Det finns oxå massa på hemsidan. Klänningen jag köpte var dock inte på + kollektionen utan stl 48 i ordinarie serie.

http://www.specialday-ireland.com/sweden.html

Svar på tråden Var kan man prova klänningar i storlek 48?