• Chicita

Vett och etikett kring gästpresentationer

Jag tror att det är viktigt när man har gästpresentationer att man skriver något om varje person.
    Arbete behöver inte vara med om det inte är en stor del av personens liv och personlighet. Fritidsintressen och liknande funkar precis lika bra att skriva om (under förutsättning då att det inte blir 99 personers arbete och den arbetslöses fritidsintresse...

Jag tycker det roligaste är när man får ihop meningar.
    Exempel: En som jobbar som flyttkille och tävlar i cykel på fritiden -->  Denne kille är inte ute och cyklar. Han vet verkligen vart skåpet ska stå.

• Chicita
    daniiel skrev 2012-05-11 23:08:17 följande:
    Det var delvis pga precis det som vi skippade gästpresentationer. Ingen nämnd - ingen glömd, och det var definitivt ingen som saknade gästpresentationerna heller.
    Vi hade inte heller några. Vi satsade extra omtanke på bordsplaceringen istället, så kunde dom lära känna varandra genom att prata istället Flört

Men om det ska vara några så tycker jag att det är roligare med hela meningar istället för:

Peter: Fritidsforskare
    Emma:  Lagvrängare

Och jag skulle inte uppskatta att bara presenteras som någons flickvän/ sambo/ maka (som TS säger)
Svar på tråden Vett och etikett kring gästpresentationer