Klänning till brudtärnorna, HJÄLP!!!!
Vad tycker ni om denna klänning? Skulle den passa till två brudtärnor på ett bröllop?
Det bror lite på om ni har klädkod.
Har ni ingen eller kavaj som klädkod tycker jag absolut att dom kan ha den klänningen
Har ni mer strikt klädkod kanske den klänningen inte är det bästa valet.
Förutom klädkoden beror det ju på tärnornas kroppsform och stil. Passar de i den typen av klänning? Känner de sig bekväma i den typen av klänning? Är det deras stil?
Jäklar va snygg klänning! Var har du hittat den? :) I övrigt håller jag med de som skrivit ovan...
Tack för era svar!
Ja, dessa klänningar passar både tärnornas figurer och stil.
Men var lite osäker på de är för "party" och lite för skrikiga i färgen.
Skitsnygga - var har du hittat dem?
Den här hade mina tärnor:
Skitsnygg!! Men kan hænda den ær liiiite før sexig enligt min smak! Till fest ja, brudtærna....... Hm, ja. Den var ju snygg! Det ær en kort klænning så vem som helst blir ju sexig i korta klænningar :) Det var nog modellen som sexa upp allt ;)
Har ni en lägre klädkod tycker jag absolut det funkar! Heder till dig att du vill ha snygga tärnor bredvid dig ha en tunn sjal över axlarna i kyrkan bara kanske?
Jag tycker klänningen är jättefin och skulle göra sig utmärkt som tärnklänning, beroende på klädkod, men jag tvivlar att ni ska ha frackbröllop med den typen av tärklänning :P
Varför inte? Känns dock lite kort där fram...