Om missfärgade tänder!
För det första så skulle jag inte reagerat alls på dina tänder om jag träffat dig på stan eller liknande, eller om jag skulle sitta och titta på olika bröllopsbilder och du skulle stå leende på någon av bilderna! Jag skulle inte tänka ett dugg på dina tänder. Bara se en glad tjej =)
Men jag vet hur det är när ett litet "lyte" får all uppmärksamhet i ens huvud. Jag blev biten av en hund när jag var liten och har ett litet ärr vid sidan om munnen, ser nästan ut som en smile-grop och jag har haft det där sedan jag var 6 år och aldrig tänkt på det så mycket, men sen i tonåren så fick jag för mig att det stack ut som tusan och att alla tänkte på mitt ärr. Men det gick över som tur var... Min pojkvän sa att det är ju det som gör mig till mig.
Du kommer säkert få ett jättefint bröllop fast du inte är nöjd med dina tänder! Du har säkert en jättefin klänning och snygg i håret kommer du säkert också va! Alla som känner dig har ju sett dina tänder förr så de kommer bara reagera på hur snygg du är! =) Och om det är för din egen skull så går det ju alltid vita till tänderna lite på bröllopsfotot, för det är nog bara du som tänker på det.
Vad tråkigt att det ska kosta så mycket att bleka dem bara. Jag förstår att du inte vill lägga så mycket pengar på det när ni har en osäker ekonomi! Och det tycker jag inte du ska behöva! Alla har ju olika nyanser på sina tänder. Det är bara i Hollywood de är så där perfekt vita. Men det finns ju såna där tandkrämer som i alla fall tillfälligt ljusar upp tänderna? Kan du inte prova att vrålborta tänderna med det ett tag innan bröllopet?
Här är en länk på lite läppstift-tips: headstyle.se/artiklar/7-nyanser-av-lappstift-som-far-dina-tander-att-se-vitare-ut/
Lycka till! Kram