Gifta sig igen....
Hej,
Jag tror man tänker alldeles för mycket på vad alla andra tycker och tänker. Ska man behöva stanna i ett olyckligt förhållande för att andra inte ska "se ner" på en?
Ni hade ett långt förhållande, ni försökte med alla medel för att hålla ihop och det fungerade inte, så då gick ni skilda vägar.
Ni blev förmodar jag lyckligare individer på egen hand och med det följer även lyckligare och roligare föräldrar!
Du har haft den fantastiska turen att få uppleva kärleken igen! Jag tycker absolut att ni ska gifta er, ha precis så stort bröllop som ni vill, oavsett om du/ni varit gifta förut. De här är er dag, ert äktenskap och ert liv och det ska vara precis så som ni vill ha det. Om någon har åsikter låt dom ha de, det är ni som ska dela livet och den personen/personerna behöver inte vara delaktiga om dom inte vill.
Det viktigaste är vad ni känner och vill ha ut av era liv. För när allt kommer till kritan så är de du som ska leva ditt liv oavsett vad moster Agda tycker om det, och huvudsaken är att DU är lycklig i ditt liv och med dina val!
Så sätt på dig en vacker klänning och skrid fram till altaren med din karl och bli hans fru! Om någon som är bjuden misstycker kommer dom i alla fall inte dyka upp och de är bara till er fördel för surpuppor kan hålla sig för sig själva!
Men jag tror att alla era nära och kära bara är oerhört lyckliga för din skull, att du haft turen att hitta någon som du kan dela resten av ditt liv med!
Se det positivt du kanske är förebilden för andra som vill lämna och hitta den riktiga lyckan men inte vågar för att dom är rädda för vad andra tycker!
Jag hoppas att ni får ett underbart bröllop och ett fantastiskt liv tillsammans!